Terug in Praag!

31 juli 2018 - Praag, Tsjechië

Vandaag was het hier heeeel warm dus vandaag niet veel uitgevoerd dan uitslapen en lekker relaxen in dit superluxe hostel. Het ontbijt vanmorgen was prima voor mekaar en dat voor 5 euro omgerekend. Vanmiddag het zwembad uitgeprobeerd en heerlijk niks uitgevoerd in de warmte, ik vond het wel lekker. Daarna rond 6 uur naar het centrum gegaan per tram en daar gegeten en langs de Karelsvrug gelopen en de Astronomische Klok, er stonden nog steeds mensen te kijken haha! Daarna terug naar het hostel en morgenochtend vroeg op, heb om half 10 de trein richting Regensburg, daar moet ik dan overstappen, wordt nog een hele lange rit geloof ik!

1. Ine:
    31 juli 2018
    Zo Joep. Zo te.horen idd een 5 sterren hotel .maar wel lekker na al het rondreizen ff lekker relaxen :-). En lachen dat iedere toerist hetzelfde doet en nog steeds op die apostelen wacht bij die klok.haha.
    Goede reis verder Joep!!
    Groetjes uit een warm Drunen
  2. Joep Bruininks:
    1 augustus 2018
    Ja ik heb mezelf inmiddels uit bed gesleept en zit nu in de zon in hun tuin te ontbijten. Heb ongeveer een uurtje om nog ff hier relax te zitten voor ik ga. Ik moet voor de trein naar Frankfurt overstappen in Regensburg, ben benieuwd hoe het reizen gaat vandaag!
  3. Nans:
    1 augustus 2018
    Dat je nog steeds bent gaan kijken naar die klok na de uitvoerige afrading van mama en Theo 😂
  4. Joep Bruininks:
    1 augustus 2018
    Ja die had ik vorig jaar al gezien he, maar wilde nog een keer gaan kijken. Was nog steeds even raar al die mensen met hoge verwachtingen hahaha