Aangekomen!

16 juli 2018 - Bratislava, Slowakije

Ik vertrok vanmorgen om 07.00 uur van huis, toen met de bus naar het station en van daaruit met de trein naar Eindhoven. Vervolgens met de busshuttle naar Eindhoven Airport. Ik kwam ruim op tijd aan dus had alle tijd om een beetje rond te lopen. Daarna een hele korte vlucht gehad, ik had 1,5 uur vertraging, net zolang als de vlucht duurde. Daarna een half uur bij de bagageband staan wachten, en vervolgens een buskaartje gekocht voor de bus naar het centrum. Daarna 1,5(!) Km gelopen naar mijn hostel en nu op terras het eerste biertje nuttigen. Straks nog ff de oude binnenstad een beetje verkennen en ergens nog wat eten. Het voelt hier heel chill, de stad is wel druk met al die trams en auto's maar het voelt een beetje Zuid-Europees aan....

1. Opa Vis:
    2 augustus 2018
    Hoi Joep welkom in het Bratislava ja een mooie stad niet zo groot naar wel GZen het bier is er ook goed ze brouwen het ook zelf en het world femous. Ik weet niiet hoelang je daar blijft ,maar ik zou de stad gaan bekijken en dat je leuke mensen tegenkomt. OKE geniet ervan groetjes van ons.