Terug in Londen!

15 augustus 2016 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Ik ben net weer teruggekeerd in Londen. Ik zit nu in een hostel aan de andere kant van de stad dan de vorige keer. Ik blijf hier 2 nachten, woensdagochtend immers weer naar huis. De treinrit hier naartoe vanuit Oxford was zo gebeurd eigenlijk, duurde ook maar een uurtje dus was prima vol te houden. Ik zit hier in de wijk Chelsea, laat vanavond nou net deze club zijn eerste wedstrijd spelen, thuis, dus dat betekent dat alles in de wijk is afgesloten en wordt gecontroleerd. Omdat ik nog maar 2 avonden heb ik Engeland vanavond maar even ouderwets Engels eten ergens!

1. Papa:
    15 augustus 2016
    Hallo Joep, misschien dat je nog een kaartje kan regelen voor de voetbalwedstrijd?
    veel plezier nog in Londen en tot over enkele dagen
    Papa
  2. Joep:
    15 augustus 2016
    Hey pap ja zou ik graag willen maar deze wedstrijd is al weken uitverkocht helaas. En ze doen bij deze club niet aan verkoop aan de deur helaas....
  3. Joep:
  4. Opa Vis:
    15 augustus 2016
    Hoi Joep we hebben weer contact de laatste dagen is het er een beetje bij ingeschoten ik las dat je het zwaar heb gehad in de Hils in Kent!!!! maar het was wel mooi denk ik , maar Joep heb je het fijn gehad? ik hoor het wel als je weer thuis ben kom dan maar gezellig een biertje drinken In Dorst OKE nou Joep nog 'n paar gezellige dagen en tot gauw Thijs gaat morgen naar Berlijn samen met Peter Ine en Lucie hou doe.
  5. Joep:
    15 augustus 2016
    Hey opa ja het was heel mooi in Eastbourne! Oxford was ook leuk om een keer geweest te zijn, heel veel Aziaten daar... vanavond in de pub van het hostel Chelsea kijken, dat stafion ligt hier een paar 100m vandaan dus het is afgeladen met Chelsea fans!
  6. Ine:
    15 augustus 2016
    En joep. Wat heb je gegeten? En doe je ook aan English breakfast? Lekkerrr :-)
    Ine
    Fijne laatste dagen, goede reis en zie je snel
  7. Joep:
    15 augustus 2016
    Ik heb voor de verandering eens een maaltijdsalade van hrt huis gegeten, ja echt waar. Ik moet toch een beetje letten op wat ik eet hier he!

Doe de groetjes aan je gezin en veel plezier in Berlijn!