Aangekomen in Ljubljana

19 juli 2018 - Ljubljana, Slovenië

Vanmorgen eerst nog lekker ontbeten bij het hostel in Graz om daar om 09.38 de trein te pakken van Graz naar Ljubljana in een lijn, althans dat was de bedoeling.... De trein vanuit Graz stoote 3 haltes verder en er werd verteld dat je per bus verder zou gaan door werkzaamheden. Je werd per bus naar Maribor gebracht en vanuit daar kon je weer verder met de trein naar Ljubljana. Toen ik hier aankwam naarhet hostel gelopen en heb ik ingecheckten betaald(rib uit mijn kleine lijf hahaha). Daarna ff naar de supermarkt gelopen om een fles water te kopen, het is hier overdag altijd 30+ dus je drinkt heel veel. Straks nog ff kijken waar ik ga eten en wat en dan morgen de rondleiding doen denk ik!

1. Opa Vis:
    2 augustus 2018
    Hoi Joep In Graz ben je niet lang gebleven het is wel at saai daar dat vond ik vroeger al, ik ben er vaak doorheen gereden dan reden wij Graz Maribor Zagreb enz. naar Turkeije of Griekenland hier is alles goed. veel moois zien Ljubljana , lekker biertje drinken groet uit bloedheet Dorst.