Emirates Stadium!

27 juli 2016 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Vanmiddag het Emirates Stadium bezocht, wat een mooi stadion is dit. Er kunnen 65.000 mensen in dus dat is niet heel veel maar het was luxe over de top! De audio tour kon ook in het Nederlands dus heb dat maar gedaan. Eerst helemaal beneden begonnen waar alles opgeslagen ligt, de duizenden kabels, hier staan ook de auto's van de belangrijke mensen van de club zoals de voorzitter en bestuur. Hierna naar boven met de lift, naar de business classes en waar de sponsors en dergelijke zitten. Het was hier heel luxe, het heeft 2 Michelin sterren! Hierna richting de kleedkamers, de kleedkamer van de bezoekende ploeg was al luxe maar de kleedkamer van Arsenal zelf was super! Ook naar het kantoor van Arsene Wenger, de manager van Arsenal, geweest, heel groot en vol met persoonlijke trofeën voor manager van de maand in de Premier League. Hierna de persruimte in gedoken, op de stoel van Wenger gezeten. Ik heb heel veel foto's gemaakt, deze zal ik toevoegen aan het Londen album!