nieuwe foto's!

19 mei 2015 - Can Tho, Vietnam

Nu ik toch langzaam aan het einde van mijn verblijf in Can Tho kom probeer ik nu zoveel mogelijk vast te leggen van de projecten, je kan niet bij elk project foto's maken maar bij het weeshuis is het al wel gelukt, check het album projecten en aanschouw de kids! De rest volgt later deze week!

1. Mama:
    19 mei 2015
    Hoi Joep. Leuk om al die kinderen te zien met wie jij al weken optrekt. Het geeft een klein kijkje in jouw wereld die zo ver weg is van de onze. Je gaat nu langzaam maar zeker toeleven naar je reis door Vietnam. Ik kan me voorstellen dat je daar nu steeds meer zin in krijgt! Je hostel in HCMC is al geboekt, dus volgende week vrijdag gaat het dan toch echt gebeuren! Spannend Joep. Liefs, mama. xxx
  2. Joep:
    20 mei 2015
    Ja het is hier allemaal zo anders als thuis. Ik ging er met een open blik heen, je weet niet wat je ervan kunt verwachten, er zitten leuke dingen aan vast maar ook de mindere kant is wel belangrijk om te zien.

Ik ben inmiddels wel al vrij ver in mijn hoofd met het reizen naar Hanoi, ik heb het hier prima naar mijn zin maar het is wel fijn dat ik volgende week terug naar HCMC ga!
  3. Papa:
    20 mei 2015
    Joep je doet goed en dankbaar werk het straalt ook van je af.
    Heel goed kerel, geniet nog van de laatste weken en maak er straks een mooie trip van door Vietnam. Tot 21 juni! Papa
  4. Opa Vis:
    20 mei 2015
    Hey Joep Zoals je schrijft "ik heb het prima naar mijn zin " en ook weer fijn vind terug te gaan naar HCMC. en Joep ook ik hoop dat je geniet van je reis sla het op je eigen harde schijf en dat deze 3 maanden onvergetelijk moge zijn.
    lieve groet Oma&Opa
  5. Joep:
    21 mei 2015
    Hey opa&papa ja ik vind het nog altijd heel fijn om naar de projecten te gaan, ik ben achteraf heel blij dat ik dit avontuur ben aangegaan!