Adoptieouders!

15 april 2015 - Can Tho, Vietnam

Vandaag met 2 anderen naar de City Orphanage geweest, het staatsweeshuis, is altijd een leuk project, die kinderen vermaken en om ze zo plezier te zien hebben en zo te zien lachen is altijd fijn! Vandaag kwamen we bij de kleuters en zat daar ineens 'mupmuw', een beetje het alfamannetje van de peutergroep! Hij was dus overgeplaatst, echt vreemd om hem daar te zien zitten. Hij is natuurlijk nieuw dus iedereen speelde de baas over hem, was heel grappig om hem zo te zien, en niet als de baas! Ook het meest schattige kindje van de groep, hij heeft geen beperkingen is alleen een wees, hij wordt dus geadopteerd! Zo fijn dat zo'n kindje wordt geadopteerd, het is zo veel beter dan in het weeshuis. Ik word er helemaal blij van!

1. Ine:
    hey Joep,
    Goed om van je te horen. Over die schattige kindjes. Je moeder en Theo hebben nog een mooi kamertje vrij ;-)
    Zo te lezen uit je verhalen heb je het heel erg naar je zin in Can Tho. Een collega van mij is gisteren terug gekomen van vakantie en is ook in Can Tho geweest en vond het daar erg leuk!
    Ik kijk weer uit naar je volgende verhaal en natuurlijk naar de foto's!!

groetjes van Ine
  2. Joep:
    15 april 2015
    Hey Ine ja ik heb het hier prima, niks te klagen! Can tho is echt Vietnam, niet veel toerisme, alleen bij de haven heb je wel wat toerisme maar dat stelt niet zoveel voor. Ook het weer is prima, iedere dag 30° en zon!
  3. Joep:
  4. Opa Vis:
    15 april 2015
    Altijd leuk een verhaaltje van jou te ontvangen, ik ben al drie x aan een antwoord begonnen maar steeds is alles weg. Dinsdag ben ik bij de geriatrie geweest er werd van alles gevraagd ze hebben ook bloed geprikt en een hartfilmpje gemaakt en het bleek dat mijn hart af en toe te snel ging en mijn bloed te stroperig is ik moest gelijk aan de bloed verdunners, en om de juiste dosis te bepalen komt de trombozendienst bloed prikken enz. Ook is naar mijn prostaat gekeken en ik moet binnenkort naar een uroloog voor nader onderzoek, en dat is een gevolg van mijn blaasontsteking. Maar Joep ik ga er maar vanuit dat het goed komt, vandaag zijn wij even bij Ine geweest en hebben lekker in het zonnetje gezeten het was 25 gr bijna net zo warm als bij jou ha ha ha
    maar morgen wordt het minder warm, naar Ine schreef je dat je het naar je zin hebt en daar ben ik blij om geniet er maar van, van het weer van de projecten en natuurlijk van de kindjes. OKE Joep leuk weer even contact te hebben , het ga je goed en ontvang een lieve groet van mij en Oma. doei
  5. Mama:
    16 april 2015
    Dag lieve Joep,
    Wat maak je toch mooie dingen mee. Het is geweldig te lezen hoe je het daar naar je zin hebt, maar ook wat je meemaakt en de indruk die al die mensen en kinderen op jou maken. Kijk, leer, groei en geniet vent. Het is je meer dan gegund. Dikke kus. Mama. X