nieuwe vrijwilligster!

10 april 2015 - Can Tho, Vietnam

Vandaag naar de city orphanage, het weeshuis geweest, was weer super leuk, al die kindjes druk aan het rondrennen en knuffelen met die poepies. Vanavond gaan we met zijn allen uit eten, er is iemand vanavond voor het laatst, vandaar. De nieuwe vrijwilligster is al aangekomen, Phoung had gezegd dat ze 19, 20 jaar was, ze is dus 28.... Zin in vanavond!

1. Suzanne van Eijk:
    Beste Joep,

Ik zie dat je bij het city orphanage in Can Tho bent geweest.
    Samen met een klasgenoot zijn wij op 4 Mei in Can Tho en wij zouden erg graag het weeshuis willen bezoeken, alleen kunnen wij nergens contact gegevens vinden.

Zou jij iets voor ons kunnen betekenen?

Groetjes Suzanne
  2. Joep:
    17 april 2015
    Uhm ja ik weet wel waar het is maar de straatnaam durf ik niet te zeggen eerlijk gezegd.
  3. Suzanne van Eijk:
    Oke, dat is jammer !

Zou jij ons misschien een rondleiding willen geven daar? Het is namelijk voor een project voor school en we zijn erg nieuwsgierig naar het weeshuis en zouden dit graag willen bezoeken. Misschien dat jij kunt vragen of dat uberhaubt mogelijk is? We zouden ook graag de vrijwilligers een aantal vragen willen stellen over het leven in het weeshuis etc.

Ik kijk uit naar je reactie!

Groetjes,
    Suzanne
  4. Joep:
    18 april 2015
    Ja ik kan het wel aan de contactpersoon vragen, ik kan je ook zijn telefoon nummer geven dan kun je het hem zelf vragen?
  5. Suzanne van Eijk:
    Hoi Joep!
    Ja dat zou echt heel erg fijn zijn! Mijn emailadres is [email protected], zou je het daarheen kunnen sturen? Is de contactpersoon Nederlands of is het iemand uit Vietnam? Alvast bedankt! Groetjes Suzanne
  6. Joep:
    19 april 2015
    De contactpersoon in Phoung, hij is Vietnamees maar hij komt morgenavond hierheen voor de roosters dan zal ik het hem vragen of het kan of niet!
  7. Joep:
    19 april 2015
    De contactpersoon hert Phoung, hij is Vietnamees, hij komt morgen hierheen dus dan zal ik het aan hem vragen of dat mogelijk is!
  8. Joep:
  9. Joep:
    19 april 2015
    De contactpersoon heet Phoung, hij is Vietnamees, hij komt morgen hierheen dus dan zal ik het aan hem vragen of dat mogelijk is!