floating markets!

6 april 2015 - Can Tho, Vietnam

Vandaag zijn we met een tourguide naar de floating markets geweest, dit is altijd net na zonsopkomst rond half 7 dus het was vanmorgen erg vroeg op mijn vrije maandag... (wekker op 05.45). We werden opgehaald door de tourguide, hierna natuurlijk op de fiets naar de haven gefietst. Hier met zijn allen op de boot en varen maar! Het was heel druk in de Mekog delta, echt overal bootjes, en we hadden natuurlijk nog niet ontbeten ofzo dus lieten we een bootje aanmeren bij ons, bij deze mevrouw heb ik toen een cafe sua gekocht, zo lekker niet normaal. Hierna meerden we aan bij een ander eilandje, hier hebben we toen bij een rijstfabriek rondgekeken en gegeten, geen rijst maar ik heb wel slang gegeten en muis, was niet veel bijzonders, vooral de slang smaakte nergens naar eigenlijk. Hierna weer op de boot en toen weer de Delta op, naar het vaste land. Hierna was het pas 10.30 ofzo, zo voelde het totaal niet. Hierna de rest van de dag aan het zwembad gelegen(wekelijks bezoek), was erg fij, lekker chillen bij het zwembad. Nu nog aan het kaasfondueen in het huis, weer eens iets anders als elke dag rijst!!