Vandaag (30-03-15)

30 maart 2015 - Can Tho, Vietnam

Vanmiddag zijn we met zijn allen met de kinderen van City Orphanage naar het zwembad geweest. We gingen natuurlijk op de fiets en moesten eerst langs de arts voor de brandwond van een huisgenootje, die had zich vorige week verbrandt en er kwam toen ook allemaal vocht en dergelijke uit. Hierna zijn we door gefietst naar de orphanage, er gingen een stuk of 20 kinderen mee, ook mensen met een beperking. We werden in 2 taxi's gepropt, dit zat totaal niet fijn maar goed. Bij het zwembad was het heel leuk, die kinderen komen nauwelijks buiten de Orphanage, ze hadden zo veel plezier in het zwembad. Hierna hebben we langs de weg nog wat gedronken en zijn we met de taxi's weer terug gereden naar de Orphanage, kinderen keken hun ogen uit. Hierna naar huis en mijn was gedaan(moet ook gebeuren). Vanavond nog eten bij Chien, leuk restaurant waar we wel vaker eten, de Vietnameze studenten gaan ook mee dus dat wordt gezellig!

1. Opa Vis:
    1 april 2015
    Hey Joep ik reageer elke dag op jouw verhaal gisteren ook toen je naar het zwembad geweest bent, en zie jij dat ?? ik draai elk verslag uit en soms staat ook mijn reactie ook vermeld edoch niet altijd ik zal eens vragen bij de helpdesk .
    vandaag de vi ontvangen, zal ik ze bewaren?
  2. Joep:
    2 april 2015
    Hey opa ja ala jij reageert op mijn verhaaltjes dan zie ik die vanzelf staan. De VI's mag je best bewaren maar ik denk niet dat ik ze allemaal terug ga lezen als ik weer thuis ben, als je ze zelf wilt houden dan moet je dat doen! Groetjes aan Oma!