2 weeks down, 9 to go!

28 maart 2015 - Can Tho, Vietnam

De 2e week is nu ook alweer voorbij, veel projecten waren dezelfde als de 1e week op 1 na, die van vanmorgen. Toen ik gisteravond net klaar was met Charity class belde Phoung mij of ik deze morgen ipv Thien An naar een ander project wilde gaan, ik moest mensen ondersteunen die engelse les geven aan kinderen, dit natuurlijk vooral omdat ik van nature meer Engels spreek als hun. Dit project was heel leuk, ik deed uiteindelijk ook als afsluiter een dansje, head, shoulders, knees and thoes! Al die kindjes allemaal meedoen, super cute. Vanmiddag ook nog ergens anders Engelse les gegeven aan andere kinderen, dit was ook heel leuk, net als vorige week. Vanavond nog ergens eten en dan nog wel even naar bed, om half 3 de wekker, wij gaan hier in Vietnam gewoon nederland-turkije kijken! Van 02.45 tot 04.30 zitten we aan de buis gekluisterd, hup holland!!

1. Opa Vis:
    28 maart 2015
    Hey Joep leuk weer wat te lezen van je, je bent ook een echte entertainer aan het worden harstikke leuk hoor. heb je ook contact met Vietnamezen op straat of karaoke café en zijn zij leuk in de omgang.
  2. Joep:
    28 maart 2015
    Hwy opa ja vooral bij de projecten heb je contact met de Vietnamezen maar ook als je ergens gaat eten ofzo natuurlijk. Er zijn wel een aantal vietnamese jongens die hier studeren waarmee de vrijwilligers contact hebben, die gaan ook wel eens mee op stap enzo, zijn ook vaak bij de projecten te vinden. Het werken is wel leuk inderdaad, ik hou het nog wel even vol hier!