uitbrakdag!

23 maart 2015 - Can Tho, Vietnam

Na het feestje van gisteren vandaag lekker uitbrakken in de hangmatjes die verderop in de straat hangen. Het is wel grappig dat deze normaal bijna allemaal leeg zijn maar mensen hebben hier tussen 12 en 2 een soort van siësta, dan is het gewoon te warm om goed te kunnen werken enzo. Al die hangmatjes zijn dan bezet terwijl ze de rest van de dag bijna altijd leeg zijn. Lekker chillend in een hangmatje met een cafe sua erbij ben ik dit verhaaltje aan het schrijven. Gistermiddag met 3 dames naar de haven geweest, het meer toeristische deel van Can Thô, al is Can Thô totaal geen toeristische plaats. Hier een zwembroek gekocht die tot je knieën komt, dit is vooral omdat ik later in Dalat deze echt nodig ga hebben. In Dalat kun je allemaal wakeboarden en heb je huge golven dus dat gaan we dan wel proberen. En wellicht ga ik hier nog eens naar het zwembad, is wel ver fietsen maar je weet het nooit in 9 weken. Die mevrouw wilde eerst 100.000 VND hebben, dan ga je dus afdingen. Ik zei eerst 50.000, toen zei zij nee en toen liep ik weg kwam ze me achterna, oke 90.000, ik zeg no 80.000, toen zei ze ja. WOEHOE! Morgen weer naar de projecten, tot later!

1. Opa Vis:
    23 maart 2015
    ik ben blij te lezen dat je het zo gezellig hebt , is Can Tho niet zo leuk ? maar het is wel groot toch !!!! Je bent met 3 dames naar de haven geweest vietnamese? of anderen zijn er ook hollandse, meisjes? volgens mij is het een Paradijs, maar Joep geniet er van, en morgen succes met de projecten