afscheid nemen is best wel lastig soms!

26 mei 2015 - Can Tho, Vietnam

Vandaag voor de laatste keer naar 2 projecten geweest. Vanmorgen begonnen met The Blind People, de blinde of slechtziende mensen van de massagesalon. Als afscheid wat gedronken met ze en ik wilde betalen maar dit mocht natuurlijk weer niet. Dit was echt een fijn project hoe dankbaar de mensen zijn en ook gewoon de sfeer was heel gezellig! Hierna vanmiddag naar het Charity Hospital geweest, is ook altijd erg leuk peoject, lekker eten maken en zelf eten als toetje. Ik heb al van verschillende mensen iets gekregen als afscheidscadeautje zoals een boedhistisch geluksbeeldje en een dromenvanger met eeb paar foto's erbij, echt heel leuk!

1. Yolande:
    27 mei 2015
    Het zal niet gemakkelijk worden inderdaad. Afscheid nemen is moeilijk. Bedenk dat dit een speciale herinnering en een ervaring voor het leven is! Dat nemen ze je mooi niet meer af! Zo!
    Succes en nog veel plezier de komende weken. groetjes
  2. Yolande:
    Succes en nog veel plezier de komende weken. groetjes
  3. Opa Vis:
    27 mei 2015
    Afscheid nemen kan soms best lastig zijn en ook wel een beetje pijn doen, ja Joep ín het leven is het voortdurend af scheid nemen. En als je op reis gaat zal je voorzichtig zijn?? dat laat oma je weten, heb je al mensen ontmoet die ook naar het noorden gaan richting Hanoi kunnen wij nog appen als jij onder weg ben laat het maar weten Oma en ik wensen
    je nog 'n paar leuke afscheid dagen in Can Tho héél veel succes met alles, lieve groet Oma en ikke dag Joep we loves you, bey bey,.
  4. Joep:
    28 mei 2015
    Hey Jolande, ja ik ga gelukkig nog niet direct naar huis, eerst de rest van dit mooie land zien, het schijnt dat het noorden wel mooier is dan het zuiden van Vietnam, ben heel beniewd!

Hey opa&oma ja ik ben er aan de ene kant ook wel blij mee dat ik hier wegga, Can Tho is niet zo veel te beleven haha. Ik zal zeker nog appen met jullie en wat van me laten horen als ik iets mee heb gemaakt of heb gezien!