laatste dag!

28 mei 2015 - Can Tho, Vietnam

Vanochtend begonnen om 08.00 uur met mijn laatste project, was wel leuk om met die 2 kindjes nog wat te dollen en te voetballen. Hierna mijn was opgehaald bij het wasvrouwtje, zo heb ik schone kleren voor op reis, en daarna haalde Phuong me op om nog wat te gaan drinken als afscheidscadeautje. Eerst wat gedronken bij de haven in de buurt en daarna bij een zaakje aan de andere kant van de stad, maar ik zat toch achterop de scooter van Phuong dus prima! Heerlijke noodles gegeten en daarna heeft ie me thuis afgezet. Daarna mijn tas ingepakt, ik laat mijn gympen en een broek en een shirt hierachter voor het weeshuis, het is echt afgedragen en de gympen heb ik toch nooit aan. Vanavond lekker gegeten met de anderen, morgen word ik tussen 08.30 en 09.00 uur opgehaald en dan gaan we reizen naar Ho Chi Minh City!!

1. Daan Ragbourn:
    28 mei 2015
    Super om allemaal te lezen! Goede reis terug!
  2. Papa:
    28 mei 2015
    Nou Joep dat was een slot van je verblijf in Can Tho. En nu een mooie reis voor de boeg. Geniet ervan en pas goed op jezelf. Ik ben benieuwd naar de foto's wanneer je weer thuis bent. Veel plezier. Groet papa
  3. Joep:
    29 mei 2015
    Ja ik ga er zeker van genieten, ben heel benieuwd hoe de rest van het land is!
  4. Opa Vis:
    29 mei 2015
    Hey Joep dat was CanTho, ik heb genoten van al je verhalen
    en daar heb je ons laten zien dat je er een leuke tijd hebt gehad wij wensen je een goede reis geef je ogen goed de kost want er is veel moois te zien maar sluit je ogen niet voor de werkelijkheid want die heeft 2kanten. Lieve groet Oma en mij Opa
  5. Joep:
    29 mei 2015
    Hey opa ja ik heb genoten van mijn tijd in Can Tho, ben benieuwd naar de rest van het land!