Ho Chi Minh City dag 1!!

29 mei 2015 - Ho Chi Minh-stad, Vietnam

Vanmorgen om 08.45 opgehaald door de taxi en naar het busstation gebracht, de busrit naar HCMC ging prima, ik kwam perfect op tijd aan op het busstation. Ik stapte uit en natuurlijk overal gelijk easyryders, motortaxi's om je heen, ik heb er een aangenomen en die heeft me toen naar het hostel gereden. Hierna wat gegeten en gedronken bij het cafeetje en naar het unification palace geweest. Morgen om 08.00 uur op excursie naar de Cu Chi tunnels en daarna in de middag naar het War museum, ben heel benieuwd! Zondag om 07.15 heb ik de bus geboekt naar Nha Trang, de rit duurt 10 uur dus vandaar dat het zo vroeg is. Vanavond nog ergens wat eten, ik neig na weken vietnamees eten wel sterk naar de Mcdonalds in de straat, en vanavond naar de rooftopbar op de Bitex toren, een wolkenkrabber een kilometer verderop!

1. Ine:
    29 mei 2015
    Hey Joep!
    Wat een geweldige dingen maak je nu toch mee en ga je de komende weken nog beleven.
    Geniet van de dingen die op je pad komen en van alles wat je nog gaat zien. Heel veel plezier met je reis door Vietnam! En pas goed op jezelf :-)
    Altijd weer leuk om jouw berichtjes te lezen.
    Heel veel groetjes van Ine
  2. Opa Vis:
    29 mei 2015
    Hey Joep Ho Chi Min daar wel het een en ander te zien , in het War museum zal je zien wat zich daar heeft afgespeeld in voormalige Saigon. En jij die verre reizen doet !!!!! kan ons veel verhalen . voor nu lekker slapen en morgen gezond weer op.

Hey Joep het was een drukken dag voor jou
  3. Joep:
    30 mei 2015
    Hey opa ja ik ga vandaag naar de smokkeltunnels en dan vanmiddag naar het War museum, ben heel benieuwd!