Liverpool!

2 augustus 2016 - Liverpool, Verenigd Koninkrijk

Net aangekomen in het hostel in Liverpool, heel groot en ruim en luxe! Ook veel foto's van de Beatles natuurlijk en ze hebben een tuin met tafels, een bar, wasserij(wel fijn) en nog meer. De treinrit van Birmingham naar Liverpool was prima, ik moest daarna ff zoeken naar het hostel maar het ging wel.

Ik kwam hier binnen en de man die bij de receptie stond bleek dus een Nederlander te zijn, haha grappig!

1. Papa:
    2 augustus 2016
    het gaat je goed Joep zo te lezen. Je komt nog eens ergens. Ik hoop dat je goed weer hebt en niet het typische Engelse weer. Een beroemde plek Liverpool. Volgens mij hebben ze daar ook een voetbalclubje. Geniet ervan! Groet Papa
  2. Joep:
    2 augustus 2016
    Ja het was vandaag wel wat minder, vanmorgen in Birmingham al in de regen begonnen en hier in Liverpool is het ook grauw en grijs maar ja, jammer dan!
  3. Ine:
    3 augustus 2016
    Hey Joep
    goed bezig zeg! Hartstikke leuk dat je zoveel ziet!
    Na de Beatles stad weer verder door het Engelse landschap. Zie je daar nog iets van of is het bijslapen in de trein :-).
    En aan het Hollandse weer mis je ook niks hoor. Het heeft hier de hele dag geregend.
    Nou weer benieuwd naar de volgende stop. Veel plezier verder Joep en tot de volgende keer!
    Ine
  4. Joep:
    3 augustus 2016
    Hey Ine ja ik heb vandaag vooral veel gelopen door de stad. Morgen naar het Beatles Museum en het Museum of Liverpool!