Nha Trang!

2 juni 2015 - Nha Trang, Vietnam

Gisteren eerste dag gehad in Nha Trang, werd heel vroeg wakker dus ben toen maar alvast naar het strand gegaan, was heel lekker om op het strand te liggen en af en toe de Zuid-Chinese zee in te duiken. Na het middaguur eerst wat gechilled in het hostel zelf tegen de warmte rond het middaguur, hierna via een reisbureau gaan mountainbiken door de bergen rond Nha Trang, was echt super awesome!! Het was best zwaar klimmen, maar de fietsen waren prima dus ik kwam wel boven, naar beneden gaan was natuurlijk nog veel leuker, was best steil dus het ging heel hard en ik had mijn remmen echt nodig in de bochten. Tussen een aantal bergen in kwamen we bii een soort drink/uitrustplaats aan, hier even wat bronwater van de bergen gedronken, was heel fijn. Hierna doorgefietst terug naar Nha Trang, s'avonds wat gegeten bij het hostel in de buurt met een paar andere mensen van de mountainbike rit, vandaag wat minder actie, ik verblijf vandaag op en rond het strand! Morgenmiddag om half 2 met de trein naar Danang, mijn tussenstop richting Hué!

1. Yolande:
    2 juni 2015
    Wat ben je toch stoer! Klinkt allemaal geweldig! Ik wacht met spanning op het volgende verhaal!
  2. Joep:
    3 juni 2015
    Ja het was echt super om te doen!
  3. Mama:
    Weer een leuk verhaal Joep! Ik zie het allemaal zo voor me! Geniet van deze bijzondere reis en van alles wat je onderweg meemaakt. Het is in ieder geval iedere keer weer heerlijk om je enthousiaste verhalen te lezen. Have fun!
  4. Opa Vis:
    3 juni 2015
    Van jouw verhaaltjes knap ik van op je stuurt steeds wat zonnenschijn naar een herfstachtig Holland
  5. Opa Vis:
    Zwemmen in de Zuid Chinese zee is toch anders dan in Dishoek aan de Noordzee.

maar met je verhaaltjes stuur je ons ook wat warmte en zonnenschijn uit tropische Vietnam.
  6. Joep:
    4 juni 2015
    Ja het water is echt bijna even koud volgens mij maar het was wel heel helder, je kon alles zien wat er onder water gebeurde, en het was van een afstandje heel blauw!