reisdag!

31 mei 2015 - Nha Trang, Vietnam

Vanochtend om 07.30 de bus naar Nha Trang vertrokken, de rit duurde natuurlijk aardig lang, ik was om half 5 in Nha Trang en toen moest ik nog even op zoek naar mijn hostel maar heb het gevonden, prima hostel, fijne dormroom, goeie airco, prima. Ik hoopte mijn visum hier te kunnen verlengen maar het is hier heel lastig om uberhaupt iets te vinden waar je dit kunt doen en dan al helemaal voor een redelijke prijs, ze vragen er doodleuk 100 dollar voor, op internet gekeken en daar staat dat je je visum het beste kunt verlengen in Hcmc, Hue of Hanoi, daar gaat het het snelst en ishet betrouwbaar door de vele backpackers, dus dat doen we daar dan maar. Morgen naar het strand, woehoe!!

1. Opa Vis:
    3 juni 2015
    Ik reageer wel wat laat op je reisdag naar Nha Trang
  2. Opa Vis:
    3 juni 2015
    Maar het is natuurlijk vanzelf sprekend dat ik het alle maal wel wil weten, je hebt 10 uur in de bus gezeten, wat zie je dan zoal!!! eindeloze sawa's, ruige natuur, en kom je in contact met autochtone bevolking? of hebben ze het niet zo op westerlingen begrepen? en het vrouwelijk schoon Joep kan dat jouw bekoren ? of let je daar niet op, ik zou zeggen je bent er nu toch. OKE Joep geniet er maar van want het leven is mooi hé jongen!!!!maar altijd voorzichtig zijn
    Liieve Groet Oma & Opa
  3. Joep:
    4 juni 2015
    Hey opa ja in Nha Trang was het heel georiënteerd op rusland, was wel fijn om even aan het strand te kunnen liggen!