Nijmeegse Vierdaagse 2.0

11 augustus 2016 - Eastbourne, Verenigd Koninkrijk

Ben vanmiddag rond half 2 aangekomen bij het station van Eastbourne, toen op zoek naar iets waar ik wat kon drinken, ik kon pas om 5 uur inchecken in het hostel dus ik had de tijd om de stad te zien en wat te drinken. Ik heb alvast de supermarkt bezocht voor het ontbijt van morgenochtend en zaterdag, dat wordt niet verzorgd. Daarna naar de kust gelopen naar een vliegshow gekeken, allemaal vliegruigen die door de royal airforce zijn gebruikt kwamen langsvliegen. Hierna was het tijd om het hostel te gaan zoeken en ik heb zo'n app die je laat zien waar je bent en dus ook waar dingen liggen, het hostel dus ook. Ik dacht eerst zal ik lui zijn en de bus nemen maar ik ben gewoon gaan lopen als Hercules met mijn backpack op mijn rug!
Ik had nooit zo stoer willen doen tegen mezelf want het was een km of 4 heuvelop, steil niet normaal, en dan ook nog met die zak op me rug. Ik kwam uiteindelijk bij het punt waar ik had gemarkeerd dat het zou moeten zijn, helemaal kapot. Ik naar binnen en vragen of dat hier was, maar nee ik was te ver doorgelopen, dus weer terug naar beneden. Uiteindelijk wel gevonden en ingecheckt. Dat wordt op tijd naar bed!

1. Ine:
    11 augustus 2016
    Hey Joep, Nou ik zou zeggen....misschien een carriere bij de mariniers?? haha
    Goed bezig. Hoe is t weer vandaag in ENgeland? Ik hoop voor jou dat het droog was tijdens je 4daagse. Hier was het vandaag herfst!!!
    Veel plezier aan de kust en tot de volgende keer.
    gr, Ine
  2. Joep:
    11 augustus 2016
    Ja hier heb ik alleen in Birmingham regen gehad en sindsdien droog dus is veel beter als wat ik mee krijg van het weer bij jullie!
  3. Ine:
    12 augustus 2016