Volgende reisdag!

11 augustus 2016 - Brighton, Verenigd Koninkrijk

Net ontbeten hier in Brighton en dan zometeen uitchecken en naar het station voor de trein naar Eastbourne, dit is ongeveer een half uurtje ofzo dus ben er zo. Ik kan pas om 17.00 uur inchecken in Eastbourne dus ga vandaag maar in het dorp zelf blijven en beetje aan de kust zitten, genieten van het weer! Ontbijt moet ik zelf regelen in Eastbourne dus ik ga vanmiddag gewoon even bij de Tesco(supermarkt) wat brood en beleg kopen ofzo, drinken wordt wel geleverd door het hostel. Het hostel is ongeveer een half uur lopen, ligt midden in de heuvels en bossen dus lekker rustig!

1. Yolande:
    Jeeee Joep,
    Goed bezig man! Hopelijk heb jij beter weer.....het is hier hopeloos!
    Veel plezier verder!
    Yo
  2. Joep:
    11 augustus 2016
    Hey Jolande ja ik heb eigenlijk nog niet echt brits weer grhad behalve 1 avond en middag in Birmingham, het is prima vol te houden zo!
  3. Opa Vis:
    11 augustus 2016
    Jij geniet van het mooie weer nou dat kunnen wij niet zeggen want het is hier gewoon pokkenweer. Dinsdag zijn Oma en ik naar Kampen gegaan waar we een Iconententoonstelling hebben bezocht en het was de moeite waard .Savonds zijn we naar ome Huub geweest die hadden we 1,5 jaar niet gezien, gisteren zijn we via via naar huis gereden onder weg onder een viaduct geschuild voor de hagelstenen als duiveneieren zo groot. Oke Joep ik wens je veel mooi weer en geniet van je vakantie we horen het wel Hou Doe hé jongen.
  4. Joep:
    11 augustus 2016
    Hey opa ja het weer is hier niet zo slecht als bij jullie, wel bewolkt maar ook zon en geen regen!