De reis naar Huê!!

4 juni 2015 - Hue, Vietnam

Net een uurtje geleden aangekomen in mijn hostel in Huê, is heel rustig, lijkt net of je in een niet toeristische stad bent. De treinrit hier naartoe was inderdaad heel mooi, ik zat wel aan de verkeerde kant van de trein dus heb niet veel uitzichten van de zee kunnen zien maar heb wel een paar hele mooie foto's gemaakt! De komende dagen Huê en de Citadel verkennen en bezoeken, schijnt heel mooi en indrukwekkend te zijn dus dat wordt wat!

1. Opa Vis:
    5 juni 2015
    Hey Joep, het is nu vrijdag middag 16.30 en we hebben het relaas vernomen en elkaar geapt ook met Ineke het is enigszins duidelijk hoe te handelen de komende dagen in ieder geval wens ik je een goeie maar ook mooie reis naar Hanoi en Bangkok visaa versa Droomt er niet van, Welterusten
  2. Joep:
    6 juni 2015
    Hey opa ja ik heb me nog nooit zo rot gevoeld, ik werd door de vrouw bij het immigratie kantoor gewoon weggezet en veel succes verder. Maar alles is uiteindelijk wel goed gekomen!