Bangkok wat ben je mooi!

8 juni 2015 - Bangkok, Thailand

Na gisteren de hele reis naar Bangkok te hebben gehad, niet veel meer gedaan, heel goed geslapen, prima bedje hier in het hostel. Vandaag wilde ik eigenlijk zelf op pad gaan om de tempels te bekijken maar dit was een onbegonnen zaak, er zijn er heel veel en ze liggen ook vrij ver uit elkaar. Toen een echte tuktuk ingehuurd, een echte echte, hij zei ja deze tempel moet je zien, en deze boedha en dit etc. Ik met deze tuktuk mee, nou hij had geen woord verkeerd gezegd! Het was heel mooi wat hij liet zien, had het echt niet willen missen. Hele mooie boedha's gezien en tempels, een opgebaarde monnik, was heel inindrukwekkend! Ik had van tevoren wel gedacht dat er ook een andere kant aan zat en ja die zat er ook aan. Hij stopte hier en daar bij een kledingwinkel of juwelier, souvenirshop omdat het een speciale feestdag is in het boedhisme, 95% van de thai is Boedhist, er is overal korting etc, als ik er iets zou kopen zou hij er geld voor krijgen had ik al snel door. Nou waren het hele mooie dingen die ze verkochten maar ze waren echt belachelijk duur de meeste dingen, wel 1 ding gekocht, deze was niet zo duur, maar waar je niks kocht waren ze echt niet blij met je! Hierna weer afgezet bij mijn hostel, nu lekker chillen! Kijk bij de foto's daar zal ik ze bijzetten!

1. Mama:
    8 juni 2015
    Het was even spannend de afgelopen dagen maar dit is daar toch maar weer een mooi gevolg van. De kans om even iets te proeven van Bangkok! Geweldig hoor vent. Geniet van alles! Xxx
  2. Yolande:
    8 juni 2015
    Ben ook in Bangkok geweest. Is idd heel bijzonder! Padhai is heerlijk om op straat te kopen en op te eten. Lekker gefrituurd sprinkhaantje erbij en smullen maar!
  3. Opa Vis:
    8 juni 2015
    Hue Hanoi Bangkok met bus trein en vliegen weing geslapen maar dan heb je ook wat, mooi he jongen geniet er maar van je hebt ook mooie foto's doei.