laatste avond in Bangkok!

9 juni 2015 - Bangkok, Thailand

Vandaag eerst ergens wat ontbeten en daarna wat door de buurt gelopen. In het eind van de ochtend met een paar anderen backpackers uit het hostel naar de grootste wolkenkrabber in de stad gegaan, je kon helemaal omhoog per lift en daar had je een rooftopbar, was echt waanzin hoe hoog we zaten daar! Morgen moet ik om 10.30 op het vliegveld zijn, ik kan niet online inchecken voor de vlucht naar Hanoi maar goed, is niet zo heel erg. Bij het travelbureau een oppikservice geregeld, ik word om 09.00 uur opgehaald morgenochtend en bij het vliegveld afgezet. Daarna de brieven van mijn visumaanvraag ingevuld en wat gaan drinken bij een koffiebar. Nu met andere backpackers nog wat drinken bij de bar in de buurt!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Papa:
    9 juni 2015
    Nou Joep je maakt zo nogal wat mee nu in zo'n grote stad als Bangkok ronddwalen. Valt me wel op dat je overal wel wat drinkt in een bar. van wie heb je dat toch? Veel plezier en let goed op jezelf. Papa
  2. Mama:
    9 juni 2015
    De appel valt nooit ver van de boom Ward!
    Goed geregeld Joep. Je bent een volleerde globetrotter aan het worden. Veel plezier nog in Bangkok en goede reis morgen terug naar Vietnam!
  3. Opa Vis:
    10 juni 2015
    Het is hier 9uur en ben je weer terug in Hanoi, kan je het allemaal verwerken wat j de laatste dagen hebt meegemaakt.
    ik ben het eens met Mama je bent een echte globetrotter geworden in die maanden . Goeie vlucht naar Hanoi.
    Dag Joep.
  4. Joep:
    10 juni 2015
    Ja pap ik weet ook niet van wie ik het heb maar het moet iemand uit de directe familie zijn, zit blijkbaar toch in mijn genen..... hahaha