reis naar Bangkok!

7 juni 2015 - Bangkok, Thailand

De trein van Hue naar Hanoi ging prima, had een harde slaper, was een bed maar dan met een harde matras, ik lag opzich wel prima maar na een paar uur had ik al echt last van mijn rug! Rond 04.45 aangekomen in Hanoi en toen de taxi gepakt naar het vliegveld, ik was rond 06.30 op het vliegveld, de taxi was echt super aardige gast, ik wilde eigenlijk met de bus gaan, deze vertrekt van en naar het vliegveld naar de backpackers area, maar ik wist niet of je hier van tevoren een kaartje moest kopen ofzo die taxi was een beter plan. Eenmaal op het vliegveld kon ik bijna direct mijn bagage droppen en toen moest ik tot 08.20 wachten voor ik mocht boarden. De vlucht zelf was prima en toen eenmaal op het vliegveld van Bangkok de taxi gepakt naar mijn hostel, prima hostel. Nu lekker uitrusten na deze dag, straks nog even de ontbrekende 25 dollar omwisselen van de thaise Bath, dan morgen de formulieren van mijn visum uitprinten en invullen, dan kan er niks meer mis gaan!