Hanoi dag 2!

12 juni 2015 - Hanoi, Vietnam

Vandaag een heerlijk dagje in Hanoi, vanmorgen eerst perfect ontbijt gehad in het hostel, is by fare het beste hostel wat ik in Vietnam heb gehad, is heel prettig om te zijn! Gisteren een excursie naar Halong Bay geboekt, word morgen om 08.00 uur opgehaald bij mijn hostel, dan is het een uur of 3 met de bus, met pauze tussendoor, naar de boot, 2 dagen en 1 nacht op de boot, ben zo benieuwd naar Halong Bay, het is werelderfgoed van Unesco en de plaatjes die ik ervan heb gezien zijn heel mooi dus kijk er heel erg naar uit! Vanmorgen naar de Turtle Tower geweest, een relikwie uit het verleden van Vietnam, ik kon niet achterhalen waarom het Turtle Tower heet maar was wel mooi om die toren te zien midden in het meer in de stad. Gisteravond was het Happy Hour in mijn hostel,, tussen 7 en 8 GRATIS BIER!! Was heel gezellig met alle andere reizigers in het hostel, zitten zoveel verschillende nationaliteiten, iemand uit Chili, een aantal Fransen, mensen uit Canada, uit de VS, nog een Nederlander en ook nog een stel Portugezen, is echt multiculti!

1. Yolande:
    12 juni 2015
    Wat klinkt het weer super. Deze ervaring gaat je leven lang mee! Heel bijzonder!
  2. Joep:
    12 juni 2015
    Ja ik ga deze hele trip naar Vietnam niet snel meer vergeten!
  3. Opa Vis:
    13 juni 2015
    Ja Joep ook ik vind dat verhaaltjes altijd héél positief zijn, daar uit blijkt da het goed gaat met je en gelukkig bent en dat maakt ons blij. Vanmorgen Halong Bay gegoogeld en dat is een tropisch paradijs bofkont die je ben .Nu ik dit schrijf is bij jou de tropennacht gevallen en de hemel bezaaid met sterren ?? Is het net zo Multi Culti als in Hanoi , dat is wel héél erg GZ natuurlijk. maar de eerste dag zit er op . nog even chillen en voor strak lekker slapen !!! en morgen gezond weer op lieve groet O&O.